Обмін і повернення
-
Ви можете повернути товар протягом 14 днів з дня покупки
Повернення коштів здійснюється протягом 14 робочих днів після отримання товару, який повернувся
За яких обставин ми пропонуємо повернення та відшкодування?
Ми пропонуємо 14-денний термін повернення невикористаних товарів після отримання.
Клієнт може вимагати повернення коштів з будь-якої причини. Ми повернемо вартість покупки, якщо товар не відповідає очікуванням, товар доставлений пошкодженим або в непридатному для використання стані. Товар може бути прийнятий нами назад тільки в тому випадку, якщо він не ношений і не використовувався.
Що повинен зробити клієнт, щоб отримати відшкодування?
Щоб отримати відшкодування, ви маєте повідомити нам про те, що хочете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, надіславши електронного листа до нашої служби підтримки клієнтів на адресу korovy33@gmail.com.
Повернення повинно супроводжуватися номером замовлення, вашим ім'ям та адресою, щоб ми могли швидко ідентифікувати, що товар належить вам. Після цього ви отримаєте адресу центру повернення і повинні повернути товар за вказаною адресою.
Хто несе витрати?
Покупець несе витрати на зворотну доставку.
Що станеться, якщо я отримаю товар з явним дефектом?
Якщо клієнт отримає пошкоджений товар, ми надішлемо йому такий самий товар безкоштовно. Клієнт не зобов’язаний повертати нам пошкоджений товар. Товар вважається дефектним, якщо:
Обмін і повернення
Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, пакування:
товар не був у використанні й не має подряпин, відколів, потертостей тощо
товар повністю укомплектований та збережено фабричну упаковку
товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості
Ми співпрацюємо лише з перевіреними виробниками ветпрепаратів та засобів догляду, що дотримуються європейських стандартів. Всі товари ретельно перевіряються перед відправленням, але якщо трапляється проблема — ми оперативно вирішимо ситуацію, без зайвих зволікань.
Покупцю потрібно буде заплатити за доставку товару, в разі повернення, фактичну вартість повернення в разі проблемного товару або якщо товар не сподобався покупцеві.
отриманий товар не відповідає замовленому (наприклад, інший препарат або інша форма випуску)
у комплекті відсутні важливі компоненти або супровідна документація, передбачена виробником
упаковка має суттєві пошкодження, які виникли під час транспортування (наприклад, порвана або значно пом'ята коробка)

